როგორ უწევს მონიტორინგს ნეთიქლი ონლაინ ცნობადობას

article illustration

ნეთიქლმა მიმოიხილა რამდენიმე სფერო, რათა უფრო თვალსაჩინოდ წარმოადგინოს ონლაინ მედია მონიტორინგის და ანალიზის ეფექტურობა. როგორ გამოვიყენოთ მარკეტინგსა და მსგავს სფეროებში ნეთიქლის მიერ მოპოვებული ინფორმაცია? განვიხილოთ რამდენიმე მაგალითი

ეს არის ონლაინ მედია მონიტორინგის შესავლის დეტალური განხილვა ჩვენს საკუთარ მაგალითზე. ჩვენ ჩვენივე სისტემას ვიყენებთ რათა თვალი მივადევნოთ ჩვენს ონლაინ რეპუტაციას და კვალს ინტერნეტ სივრცეში, გავააქტიუროთ მარკეტინგი, გავაძლიეროთ გაყიდვების პროცესი, განვავითაროთ პროდუქტები და გუნდს ახალი წევრები შევძინოთ. დარწმუნებულნი ვართ, იმის გაგება თუ როგორ გვეხმარება ონლაინ მედია მონიტორინგი სხვადასხვა დეპარტამენტების ეფექტურ მუშაობაში სხვა კომპანიებისთვისაც გახდება ინსპირაციის წყარო. გახადეთ მარკეტინგსა და პიარ პოლიტიკაში მიღებული გადაწყვეტილებები, მეტად საფუძვლიანი ონლაინ მონაცემებზე დაყრდნობით.

კონტენტ მენეჯმენტი

თემის მონიტორინგი და ანალიზი

კონტენტის წერის და შექმნის პროცესში სხვადასხვა სფეროს უახლესი თემების მონიტორინგს ვიყენებთ, მაგ. მარკეტინგის, სოციალური მოსმენის, IT iინოვაციების, ბიზნესის, ტექნოლოგიების, ასევე საზოგადო და პოლიტიკური ცხოვრების სიახლეებს. ასე საშუალება გვეძლევა რეაგირება მოვახდინოთ ნებისმიერ ცხელ თემასა თუ ტრენდზე, გავზომოთ რამდენად ხშირად ახსენებს ამ თემას ინტერნეტ მომხმარებელი, რა არის განხილვადი ინტერნეტ პლატფორმებზე. ამის გაკეთება თქვენი ბიზნესისთვის მნიშვნელოვანი ძირითადი სიტყვების და თემების გამოყენებითაც შეგიძლიათ.

პიარ აქტივობისთვის თვალის დევნება

თუ კი ინტერნეტ სივრცის რომელიმე კუნჭულში ნეთიქლის სახელს ახსენებენ-ჩვენს ამას უმალ შევიტყობთ. ასევე იმასაც თუ ნეთიქლის რა კონტენტი იყო ყველაზე პოპულარული გასულ თვეს და როგორი რეაქცია ჰქონდა მკითხველს მასზე. ამას ნეთიქლის მედია ინტელექტი შეგვატყობინებს. ეს თქვენი კომპანიის შემთხვევაშიც ასე მოხდება.

მოგვწერეთ თუ გჭირდებათ დახმარება კონტენტ მენეჯმენტის პროცესში!

რეპუტაციის მენეჯმენტი

ვებ მოსაზრების ინდექსი

ჩვენ ვაკონტროლებთ იმას, თუ როგორ აფასებენ ჩვენს კომპანიას-ამაში ვებ მოსაზრების ინდექსი გვეხმარება. ამ მაჩვენებლის ჩვენი კონკურენტის მაჩვენებელთან შედარება კიდევ ბევრად ეფექტურია იმის განსაზღვრისთვის, რამდენად კარგად ვმართავთ კომუნიკაციის პროცესს . მიეწოდებათ და მოსწონთ თუ არა (პოტენციურ) კლიენტებს ჩვენი მესიჯები, ან იქნებ დროა რაღაც შევცვალოთ.

ნეთიქლთან დაკავშირებულ კონტენტზე რეაგირება

ჩვენ გვინდა პირველებმა გავიგოთ, ჩენი კონტენტის გაზიარებების, კომენტარების და რეკომენდაციების შესახებ. ვებ სივრცის მუდმივი მონიტორინგით, საშუალება გვეძლევა დაუყონებლივ მოვახდინოთ რეაგირება.

მოგვწერეთ თუ გსურთ თქვნეც დაგეხმაროთ თქვენი კომპანიის ონლაინ რეპუტაციის მონიტორინგში.

PR და ივენთ აქტივობა

მიიღეთ ინფორმაცია თქვენთვის პოტენციურად საინტრესო ღონისძიებების შესახებ ყოველკვირეულად

ნეთიქლის თანბამშრომლებსთვის მეტად საინტერესოა სხვადასხვა კონფერენციები, შეხვედრები, ვორკშოპები და მსგავსი ღონისძიებები, სადაც შეგვიძლია სხვებსაც გავუზიროთ სოციალური მოსმენის და ანალიზის სარგებელი. ყოველკვირეულ ი მეილზე მოგვდის მარკეტინგის, IT და სხვა სფეროებში დაგეგმილი საინტერესო ღონისძიებების სია. ჩვენ ისღა დაგვრჩენია მოწვევა მივიღოთ და საინტერესო თემები შევთავაზოთ განსახილველად.

სცადეთ!

Do you have a story, article or research about branding and social listening? Be our guest writer! How? Just download our guide here, write us and we'll publish your article.